جوان سازی واژن

زنان برای شاد زیستن نه تنها به ظاهر زیبا بلکه به روحی سرشار از اعتماد به نفس و رضایت‌مندی از زندگی زناشویی نیازمند هستند، این سهم در سایه تکنولوژی روز دنیا به نام لیزر واژینال قابل دستیابی است لیزر واژینال مونالیزاتاچ کاملترین و بی‌نظیرترین تکنولوژی لیزر دنیاست که فیلد پزشکی زنان را متحول کرده و در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی بین‌المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

جوان‌سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ انجام می شود که به طور اختصاصی برای مخاط واژن تولید شده است. لیزر مونالیزا تاچ مشکل کاهش استروژن در بافت واژن را که معمولا پس از یائسگی و زایمان رخ می‌دهد، با فعال‌سازی دوباره کلاژن جدید و بازسازی حالت واژن سالم، حل می‌کند.

• انواع روش های جوان سازی واژن

1. کربوکسی تراپی

کربوکسی‌تراپی موجب بهبود جریان خون، افزایش قابلیت انعطاف پذیری پوست، رفع خطوط ریز و چروک‌های به وجود آمده در بدن، بازسازی کلاژن، کلاژن‌سازی و تخریب چربی‌ها می‌شود. که در این روش برای جوان‌سازی واژن از تزریق گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود.

2. آر اف

انرژی ناشی از آر اف به تولید سریع‌تر و بیشتر کلاژن در واژن و جوان‌سازی بافت واژن کمک می‌کند.

3. لیزر

لیزر جدیدترین دستاورد پزشکی در زمینه جوان‌سازی واژن و تنگ کردن واژن به شمار می‌رود.

4. پی آر پی

پی آر پی یا پلاسما درمانی (PRP) روشی کاملا طبیعی است که با استفاده از پلاکت‌ها و پلاسماهای خون خود فرد برای تحریک و نوسازی بافت‌های آسیب دیده در مناطق صورت، گردن، سر و سینه، دست‌ها، ناحیه ژنیتال و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

• مزایای اصلی جوان سازی واژن با استفاده از لیزر
  1. درمان سریع تقریبا 15 دقیقه ای در هر جلسه.
  2. عدم نیاز به بی‌هوشی.
  3. حداقل عوارض و بدون ریسک.
  4. بهبود سریع و دائمی علائم در اکثر زنان.
  5. عدم نیاز به استراحت پس از درمان.
  6. مناسب برای تقریبا تمام زنان به خصوص بیمارانی که درمان هورمونی برای‌شان ممکن نیست مانند بیماران سرطانی
  7.  پس از چند روز از انجام لیزر شما تغییرات را در بدن خود احساس خواهید کرد.
  8. لیزر با تحریک کلاژن سازی در بافت مخاط واژن سبب رفع خشکی واژن می‌گردد و لغزندگی واژن را افزایش می‌دهد.
  9. انجام لیزر بدون درد و خونریزی است و هیچ برش ایجاد نمی‌شود.
  10. بهبود خاصیت ارتجاعی واژن برای رفع گشادی واژن از اثرات خوب درمان با لیزر است.
  11. چون لیزر سبب افزایش قابلیت انعطاف و مرطوب کنندگی واژن می‌گردد در نتیجه PH واژن به متعادل می‌سازد و در افرادی که دچار عفونت‌های مکرر واژن می‌شوند، بسیار موثر است.
  • مقایسه تنگ کردن واژن با لیزر نسبت به روش‌های جراحی
  1. در روش استفاده از لیزر بدون هیچ برش و خونریزی و بدون آسیب عصبی جوان سازی واژن انجام می‌شود.
  2. درمان با لیزر سریع‌تر است و در مدت انجام لیزر بیمار دردی احساس نمی‌کند.
  3. دوره نقاهت بعد از انجام لیزر کوتاه‌تر است.
  4. در روش لیزر می‌توان تنگ کردن واژن را در عمق انجام داد.
  5. هزینه تنگ کردن واژن با لیزر بسیار کمتر از هزینه روش‌های جراحی مانند واژینوپلاستی است.
  • مراقبت های بعد از جوان‌سازی واژن با لیزر
  1. تا دو هفته از رابطه جنسی خودداری نمایید.
  2. انجام کارهای سنگین خود را یک تا دو هفته به تعویق بیاندازید.
  3. در صورت سوزش می‌توانید از بالشتک‌های یخ در محل استفاده کنید.
  • اقدامات قبل از انجام لیزر جهت جوان‌سازی واژن
  1. قبل از لیزر باید پاپ اسمیر جدید انجام داد.
  2. قبل از انجام لیزر، نیاز به معاینه واژینال است.
  3. بهترین زمان لیزر ۳ تا ۵ روز بعد پایان پریود است.
  4. در صورت عفونت واژینال ابتدا باید عفونت را درمان کرد و سپس جهت لیزر اقدام نمود.
  • نحوه عملکرد لیزر مونالیزاتاچ

لیزر مونالیزا تاچ با تحریک فرآیندهای ترمیم کننده بدن بر ایجاد سلول‌های سالم‌تر و بهبود خون رسانی در دیواره‌های واژن اثر می‌گذارد که تأثیر مستقیمی بر بافت ارتجاعی واژن دارد و میزان اسیدیته واژن را به حد نرمال‌تری می‌رساند. ترمیم جداره‌های بافت واژن و ترشح به اندازه استروژن به دنبال خود آب رسانی بهتر، افزایش حساسیت و محیطی با PH مناسب را به همراه خواهد داشت که موجب کاهش عفونت‌ها و ترشحات واژن می‌شود.

لیزر واژینال مونالیزا تاچ از نوعی لیزر فرکشنال CO2 برای تحریک فرایندهای بازسازی بدن استفاده می‌کند و سلول‌های سالم و هیدراته بیشتری تولید می‌کند و خون‌رسانی به مخاط واژن را افزایش می‌دهد و تاثیر مستقیمی بر کشسانی و یکپارچگی دیواره واژن دارد و محیط داخل واژن را به حالت طبیعی خود باز می‌گرداند.

حدود 30 روز پس از درمان با لیزر، بازسازی بافت جدید در دیواره‌های واژن موجب دستیابی به ساختار سفت‌تر واژن می‌شود و مخاط واژن حجم، هیدراته و کشسانی خود را باز می‌یابد.

زیبایی و داشتن حس خوب به بدن خود حق هر خانمی هست که شما می‌توانید با استفاده از کمک و مشاوره‌های خانم دکتر الهه افشاری که سابقه زیادی در انجام جراحی‌های زیبایی زنان دارند و تمامی دوران جراحی زیبایی را در ایالت نیوجرسی آمریکا گذرانده اند از این حس خوب بهره‌مند شوید.

برای رزرو نوبت و دریافت مشاوره و کسب آگاهی بیشتر و دریافت هزینه عمل حتما با ما تماس حاصل فرمایید.